Aglonas novada dome aicina pieteikties uz Finanšu nodaļas vadītāja amatu (uz nenoteiktu laiku, pilna likme).
Piedāvājam:
• Intensīvu un dinamisku darbu pašvaldībā.
• Stabilu atalgojumu, sākot no 1200 eiro.
• Profesionālās izaugsmes iespējas.
Prasības kandidātiem:
• Augstākā izglītība finanšu, ekonomikas vai grāmatvedības nozarē;
• Profesionālā pieredze finanšu un ekonomikas jomā (vēlams valsts pārvaldes iestādē vai pašvaldībā);
• Augstākā līmeņa 1. pakāpei (C1) atbilstoša valsts valodas prasme;
• Prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru;
• Pieredze darbā ar finanšu vadības programmatūrām;
• Labas komunikācijas, saskarsmes prasmes un pārliecināšanas spējas;
• Analītiskās spējas un iniciatīva, prasmes strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus;
• Augsta atbildības sajūta un precizitāte, orientācija uz rezultātu sasniegšanu;
• Stresa noturība.
Galvenie pienākumi Finanšu nodaļas vadītājam/-ai:
• Organizēt Aglonas novada pašvaldības budžeta sastādīšanu un apstiprināšanu;
• Rīkoties ar Aglonas novada pašvaldības budžeta līdzekļiem apstiprinātā budžeta plāna ietvaros;
• Veikt racionālu un maksimāli efektīvu Aglonas novada pašvaldības finanšu resursu pārvaldi;
• Sagatavot Aglonas novada domes lēmumu projektus jautājumos, kas ir Finanšu nodaļas kompetencē.
• Plānot, organizēt, vadīt nodaļas darbu.
Iepriekšējā pieredze darbā līdzīgā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Pieteikumu (motivācijas vēstuli) ar dzīves aprakstu (CV) lūdzam sūtīt uz e-pastu: padome@aglona.lv, vai pa pastu Aglonas novada domei uz adresi – Somersētas ielā 34, Aglonā, Aglonas novadā, LV – 5304 līdz 2019. gada 4. oktobrim. Tālrunis uzziņām: 65324573.
Privātuma paziņojums par datu apstrādi pretendentu atlases procesā
Saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1., 2.p. informējam:
- Datu apstrādes pārzinis Aglonas novada dome, Somersētas iela 34, Aglona, LV-5304, tālrunis: 65324570; e-pasts: padome@aglona.lv;
- pretendentu pieteikumos iekļauto personas datu apstrādes mērķis ir pretendentu atlases veikšana;
- Personas datu apstrādes tiesiskais pamats – pārziņa leģitīmās intereses;
- Personas datu saņēmēji –domes administrācija un speciālisti, kuri iesaistīti personāla atlases un izvērtēšanas procesā (pretendentu atlases komisija);
- Personas dati netiks nodoti uz trešo valsti vai starptautisku organizāciju; kā arī, netiks veikta automatizēta lēmumu pieņemšana, tostarp profilēšana;
- Pēc atlases pretendentu personas dati tiks uzglabāti 2 gadus;
Pretendentam, kā datu subjektam, ir tiesības:
- pieprasīt pārzinim piekļuvi datu subjekta personas datiem un to labošanu vai dzēšanu, vai apstrādes ierobežošanu attiecībā uz datu subjektu, vai tiesības iebilst pret apstrādi, kā arī tiesības uz datu pārnesamību;
- iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei.
Iesniedzot pieteikuma dokumentus uz attiecīgo vakanci, pretendents apliecina, ka ir informēts par personas datu apstrādi pretendentu atlases procesā.