Aglonas Novada Dome Rotating Header Image

Aglonas novada izglītības iestāžu skolēnu darbus izvirza uz konkursu-izstādi “Lidice 2017″ Rīgā

No 2017. gada 10. – 16. janvārim Aglonas BJBLPC „Strops” bija apskatāma Aglonas novada izglītības iestāžu skolēnu darbu izstāde, 45. Starptautiskā bērnu mākslas konkursa-izstādes „Lidice 2017” ietvaros.


Šogad izstādes tēma „Ceļojumi”, dalībnieki tika aicināti uzzīmēt, izveidot darbu par gatavošanos ceļojumam, ceļojuma maršrutu un transporta līdzekļiem, ceļojuma galamērķi un iespaidiem, ko tu piedzīvo ceļojuma laikā u.c.

Konkursam tika iesniegti un bija apskatāmi 43 darbi no Aglonas novada pirmsskolas izglītības iestādes, Priežmalas pamatskolas, Aglonas Katoļu ģimnāzijas, Aglonas internātvidusskolas un Rīgas un visas Latvijas Metropolīta Aleksandra (Kudrjašova) Grāveru pamatskolas.

Nākošajai kārtai, kura notiks Rīgā, žūrija izvirzīja 15 darbus: Aglonas novada pirmsskolas izglītības iestādes audzēkņu Nikolas Krasovskas darbs (skolotāja Ligita Kokoriša), Karela Kaļāna darbs (skolotāja Vilija Domuļeva), Līgas Lauskas darbs (skolotāja Olga Lauska), Priežmalas pamatskolas skolnieku Amandas Reščenko, Normunda Murāna, Katrinas Šumskas, Jolantas Paļevičas, Karinas Butleres, Lauras Bogdanovičas un Renates Šablinskas darbi (skolotāja Anita Reščenko), Aglonas internātvidusskolas skolēnu Kerijas Keitas Kampānes, Marikas Pizānes un Daces Daukštes darbi (skolotāja Valentīna Kočkere), Aglonas katoļu ģimnāzijas skolnieces Juliannas Stremjanovas darbs (skolotāja Inga Gribuška), Rīgas un visas Latvijas Metropolīta Aleksandra (Kudrjašova) Grāveru pamatskolas skolnieces Renātes Islamgarajevas darbs (skolotāja Nonna Jakovļeva). FOTOGALERIJA.

No 2017.gada 1. februāra līdz 16. februārim 2. kārtas konkursa – izstādes laureātu darbi būs apskatāmi Rīgas domē.

 Informāciju iesniedza: Marina Krasovska un Aija Mežiniece , Aglonas BJBLPC „Strops” audzinātājas

Sagatavoja un ievietoja
Tatjana Komare,
Aglonas novada domes
sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr. 65324570
e-pasts: tatjana.komare@aglona.lv