Aglonas novada pašvaldība izsludina pieteikšanos novada domes Finanšu nodaļas algu grāmatveža amatam (uz nenoteiktu laiku, pilna likme).
Darba pienākumi:
- algu aprēķināšana, nodokļu ieturēšana atbilstoši LR likumdošanai, to uzskaite un kontrole;
- savlaicīga atskaišu sagatavošana un iesniegšana EDS sistēmā;
- grāmatvedības dokumentu apstrāde, uzskaite un glabāšana atbilstoši likumdošanas prasībām;
- dažādu finanšu grāmatvedības atskaišu un operatīvo pārskatu sagatavošana;
- nodokļu, kas attiecas uz algām un personālu, kā arī citu VID iesniedzamo pārskatu sagatavošana;
- statistikas atskaišu sagatavošana.
Prasības pretendentiem:
• augstākā izglītība finanšu, ekonomikas vai grāmatvedības nozarē;
• darba pieredze līdzīgu grāmatveža pienākumu veikšanā vai pēc veicamā darba satura līdzīgā amatā;
• augsta atbildības sajūta;
• laba finanšu grāmatvedības un LR nodokļu sistēmas izpratne, it īpaši algu aprēķinos;
• teicamas latviešu valodas zināšanas,
• analītiska domāšana un spējas risināt problēmas; labas komunikācijas un saskarsmes spējas;
• prasme strādāt ātri un precīzi;
• Pieredze darbā ar grāmatvedības uzskaites programmu Gvedis un darba pieredze pašvaldībā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Piedāvājam:
- darbu pašvaldībā ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi;
- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei;
- sociālās garantijas;
- darba algu EUR 954,00.
CV un Pieteikuma vēstuli gaidām uz e-pastu padome@aglona.lv; iesniegtu personīgi vai pa pastu Somersētas ielā 34, Aglonā, Aglonas pagastā, Aglonas novadā, LV – 5304, līdz 2019. gada 4. oktobrim. Tālrunis uzziņām: 65324573.
Privātuma paziņojums par datu apstrādi pretendentu atlases procesā
Saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.,2.p. informējam:
- Datu apstrādes pārzinis Aglonas novada dome, Somersētas iela 34, Aglona, LV-5304, tālrunis: 65324570; e-pasts: padome@aglona.lv;
- pretendentu pieteikumos iekļauto personas datu apstrādes mērķis ir pretendentu atlases veikšana;
- Personas datu apstrādes tiesiskais pamats – pārziņa leģitīmās intereses;
- Personas datu saņēmēji –domes administrācija un speciālisti, kuri iesaistīti personāla atlases un izvērtēšanas procesā (pretendentu atlases komisija);
- Personas dati netiks nodoti uz trešo valsti vai starptautisku organizāciju; kā arī, netiks veikta automatizēta lēmumu pieņemšana, tostarp profilēšana;
- Pēc atlases pretendentu personas dati tiks uzglabāti 2 gadus;
Pretendentam, kā datu subjektam, ir tiesības:
- pieprasīt pārzinim piekļuvi datu subjekta personas datiem un to labošanu vai dzēšanu, vai apstrādes ierobežošanu attiecībā uz datu subjektu, vai tiesības iebilst pret apstrādi, kā arī tiesības uz datu pārnesamību;
- iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei.
Iesniedzot pieteikuma dokumentus uz attiecīgo vakanci, pretendents apliecina, ka ir informēts par personas datu apstrādi pretendentu atlases procesā.