Apkopojot 2018. gada statistiku redzam, ka Aglonas novada Valsts un pašvaldību vienotajā klientu apkalpošanas centrā tika sniegti 379 valsts un pašvaldību iestāžu piedāvātie pakalpojumi (2017. gadā – 384, 2016. gadā – 288 pakalpojumi).
Aglonas novada VPVKAC pieprasītākie pakalpojumi aizvadītajā gadā, saglabājušies tie paši kas iepriekšējos gados. Tie ir Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras pakalpojumi. Lielākoties iedzīvotāji vērsušies izmantot iespēju uz vietas iesniegt slimības lapas, iesniegt iesniegumus par bērna piedzimšanu, iesniegumus miršanas pabalsta piešķiršanai.
Kā nākamie pieprasītākie pakalpojumi bija no Valsts ieņēmumu dienesta. Lielākā daļa no sniegtajiem Valsts ieņēmumu dienesta pakalpojumiem bija: gada deklarāciju pieteikumi, elektroniskās algas nodokļa grāmatiņas iesniegšana/izņemšana, un konsultāciju sniegšana kas saistītas, ar lauku atbalsta dienesta, valsts zemes dienesta, pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem u.c.
Atgādinām, lai saņemtu valsts iestāžu pakalpojumus Aglonas novada iedzīvotājiem vairs nevajag doties uz katru valsts iestādi atsevišķi, daļu pakalpojumu var saņemt Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Aglonā (Somersētas iela 34, novada domes ēkas 1. stāvs).
Darba laiks: darba dienās no 8.30.- 17.00 ar pusdienas pārtraukumu no 12.30.-13.00.
Tālr.: 65324573; 66954801. E-pasts: aglona@pakalpojumucentri.lv
Informāciju iesniedza: Lelde Bartuša, Aglonas VPVKAC speciālists
Sagatavoja un ievietoja
Tatjana Komare,
Aglonas novada domes
sabiedrisko attiecību speciāliste
T. 65324570
e-pasts: tatjana.komare@aglona.lv