Aglonas pagasta pārvalde Rotating Header Image

Aicinām pieteikties darbam komisijās

Aicinām pieteikties darbam sekojošās novada domes komisijās:

Ētikas komisijā (3 komisijas locekļu amata vietas)

Ētikas komisijā var tikt ievēlēta persona, kura:

1. sasniegusi vismaz 35 gadu vecumu;
2. prot valsts valodu augstākajā līmenī;
3. ieguvusi otrā līmeņa augstāko akadēmisko vai augstāko profesionālo izglītību;
4. deklarējusi dzīvesvietu Aglonas novada pašvaldības teritorijā;
5. nav sodīta par tīša noziedzīga nodarījuma izdarīšanu (neatkarīgi no sodāmības dzēšanas vai noņemšanas), nav saukta pie kriminālatbildības par tīša noziedzīga nodarījuma izdarīšanu;
6. ieguvusi vismaz piecu gadu darba pieredzi, vadot kolektīvu vai strādājot ar cilvēkiem;
7. ieguvusi novada iedzīvotāju cieņu ar nevainojamu reputāciju.

Iepirkumu komisijā (1 komisijas locekļa vakance):

Prasības pretendentiem:

  1. vēlama augstākā izglītība;
  2.  pieredze tiesību aktu pārzināšanā;
  3.  stresa noturība;
  4. labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta.

Darba samaksa komisijās par darbu komisijās – stundas tarifa likme (EUR 5,00 stundā) .

Pieteikumu (motivācijas vēstuli) ar dzīves aprakstu un CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: padome@aglona.lv  ar elektronisko parakstu, vai pa pastu Aglonas novada domei uz adresi – Somersētas ielā 34, Aglonā, Aglonas novadā, LV – 5304 līdz 2019. gada 3. septembra plkst. 16.00. Tālrunis uzziņām: 65324570.

 

 Privātuma paziņojums par datu apstrādi pretendentu atlases procesā

Saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.panta 1.,2.p. informējam:

-          Datu apstrādes pārzinis Aglonas novada dome, Somersētas iela 34, Aglona, LV-5304, tālrunis: 65324570; e-pasts: padome@aglona.lv;
-          pretendentu pieteikumos iekļauto personas datu apstrādes mērķis ir pretendentu atlases veikšana;
-          Personas datu apstrādes tiesiskais pamats – pārziņa leģitīmās intereses;
-          Personas datu saņēmēji –domes administrācija un speciālisti, kuri iesaistīti personāla atlases un izvērtēšanas procesā (pretendentu atlases komisija);
-          Personas dati netiks nodoti uz trešo valsti vai starptautisku organizāciju; kā arī, netiks veikta automatizēta lēmumu pieņemšana, tostarp profilēšana;
-          Pēc atlases pretendentu personas dati tiks uzglabāti 2 gadus;
Pretendentam, kā datu subjektam, ir tiesības:

  • pieprasīt pārzinim piekļuvi datu subjekta personas datiem un to labošanu vai dzēšanu, vai apstrādes ierobežošanu attiecībā uz datu subjektu, vai tiesības iebilst pret apstrādi, kā arī tiesības uz datu pārnesamību;
  • iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei.

Iesniedzot pieteikuma dokumentus uz attiecīgo vakanci, pretendents apliecina, ka ir informēts par personas datu apstrādi pretendentu atlases procesā.