Aglonas Novada Dome Rotating Header Image

Lauku atbalsta dienests informē klientus par nepieciešamību mainīt AS „Latvijas Krājbanka” kontus

Pamatojoties uz Finanšu un kapitāla tirgus komisijas padomes lēmumu apturēt AS “Latvijas Krājbanka” finanšu pakalpojumu sniegšanu, Valsts kase līdz turpmākam paziņojumam nepieņems un neizpildīs maksājumu rīkojumus, kuros kā maksājuma saņēmēja konts būs norādīts AS “Latvijas Krājbanka” konta numurs. Tādejādi no 22.novembra Lauku atbalsta dienests (LAD) neveic atbalsta maksājumus uz to klientu kontiem, kuri atvēri AS „Latvijas krājbanka”.

Lai netiktu aizkavēta 2011.gada tiešo maksājumu avansu saņemšana, LAD aicina klientus sniegt informāciju par mainīto bankas kontu.

Klientiem jāizpilda fiziskas vai juridiskas personas reģistrācijas veidlapa, atzīmējot, ka tiek veiktas izmaiņas klienta datos. Bez tam pie jaunā konta jānorāda, vai tas būs pamatkonts, uz kuru LAD turpmāk pārskaitīs atbalsta maksājumus.

Veidlapas klienta datu maiņai pieejamas LAD mājas lapas www.lad.gov.lv sadaļā „LAD klientu reģistrācija”.

Aizpildītu un parakstītu iesniegumu jāiesniedz tuvākajā LAD reģionālajā lauksamniecības pārvaldē (RLP) vai jānosūta pa pastu.

LAD Klientu apkalpošana daļas līdz nedēļas beigām strādās pagarinātu darba laiku līdz 19.00, lai tās būtu pieejamas klientiem arī pēc darba dienas beigām. Informācija par reģionālo pārvalžu atrašanās vietām pieejama LAD mājas lapas sadaļā „Par mums” / „Klientu apkalpošana”.

 

Klientu apkalpošanas daļa

Tālrunis: 67027693, 67027684