Aglonas Novada Dome Rotating Header Image

Par izmaiņām SEB bankas pakalpojumu pieejamībā

Sākot ar 2015. gada 9. februāri, SEB bankas filiāle Preiļu pilsētā vairs nebūs pieejama.  SEB banka arī turpmāk nodrošinās visu klientu kontu, maksājumu karšu, norēķinu un citu bankas pakalpojumu darbību tāpat kā līdz šim. Preiļos arī turpmāk klientiem būs pieejami:

-       bankomāti skaidras naudas darījumu veikšanai: bankomātos iespējams veikt ne vien skaidras naudas darījumus, bet arī aplūkot sava konta atlikumu, pārbaudīt pēdējos veiktos darījumus un veikt dažādu rēķinu apmaksu;

-       internetbankas terminālis – izmantojot internetbanku, klienti var saņemt plašu ikdienas pakalpojumu klāstu: veikt maksājumus, pārbaudīt to izpildes gaitu, iegūt informāciju par saviem darījumiem – kontu atlikumu, veiktajiem karšu norēķiniem, depozītiem un kredītiem, līzingu, ieguldījumiem un vērtspapīru darījumiem, cita starpā pieteikt maksājumu kartes aizvietošanu (ja esošā karte nozaudēta, nozagta, atstāta bankomātā, aizmirsts PIN kods) un papildu norēķina konta atvēršanu.

Ar SEB bankas maksājumu kartēm norēķinoties par pirkumu, skaidru naudu iespējams izņemt arī veikalā „Tehnikas pasaule” Brīvības ielā 12, veikalā „Preiļi” Raiņa bulvārī 1, veikalā „Primo food” Rīgas ielā 4d un spēļu zālē „Joker” Tirgus laukumā 3 (plašāka informācija atrodama www.naudasizmaksa.lv).

Atjaunotās maksājumu kartes, kurām beidzies derīguma termiņš, klienti var saņemt pa pastu savā pastkastītē (tām saglabājas iepriekšējais PIN kods). Lai atjaunoto maksājumu karti saņemtu savā dzīvesvietā, aicinām klientus aktualizēt savu kontaktadresi internetbankā vai dodoties uz kādu no filiālēm.

Savukārt, ja nepieciešamas bankas speciālistu konsultācijas klātienē, klientus gaidīsim mūsu tuvākajās filiāles – Rēzeknē, Atbrīvošanas alejā 98, Jēkabpilī, Pormaļa ielā 11 vai Daugavpilī, Ģimnāzijas ielā 12/2.

Savu atbalstu klientiem ir gatavi sniegt arī SEB Klientu centra speciālisti, atbildot uz jautājumiem, kā arī nodrošinot virkni citu pakalpojumu. Sazinieties ar Klientu centru pa tālruni 8777 (darba dienās no 8:00 līdz 22:00 un brīvdienās no 9:00 līdz 17:00).

Informāciju iesniedza: Irēna Dudareva, AS SEB bankas Rēzeknes filiāles vecākā klientu apkalpošanas speciāliste, tālr. 37164607136.

Sagatavoja un ievietoja
Tatjana Komare,
Aglonas novada domes
sabiedrisko attiecību speciāliste
T./fax.: 65324573
e-pasts: tatjana.komare@aglona.lv